torsdag, december 31, 2009

Nyår hos Coral & Kyle - del 7

Nyårsafton.
Klockan 22:20


När de nästan var framme vid färjan stannade Steve bilen.
"Du är väldigt söt Coral." sa Steve. "Snygg."
Coral tyckte inte om tonen i hans röst.
"Mmm... snälla kör till färjan nu." sa hon bara.
Steve tog upp en fickplunta ur fickan.
"En drink? Det är Gin och Tonic."
"Jag dricker inte." sa Coral. "Och du borde inte dricka när du kör."
"Vi står ju still nu." flinade Steve.
Han lutade sig mot Coral för att kyssa henne och lade handen på hennes lår.
"Lägg av!" sa Coral. "Kör nu istället."
"Men du är så jävla snygg." sa Steve. "En liten kyss kan jag väl få?"
Han lutade sig längre fram och kysste henne.
Coral föste bort honom.
"Lägg av, Steve. Vi missar färjan. Jag måste hem!"
"Om du ger mig en avsugning så kan jag köra dig ända hem."
Coral öppnade bildörren och klev ut ur bilen.
Steve gick runt bilen och hindrade henne från att gå mot färjan.
"Släpp mig!" fräste Coral. Hon slet sig loss.
"Du går ingenstans!"
Corals klänning revs sönder när Steve tog tag i henne och tryckte ner henne på den snötäckta marken.
Han lade sig på henne och kysste henne. Kyssen var slibbigt blöt.
Coral fylldes med rädsla och äckelkänslor.
"Gå av mig!" skrek hon.
"Inte förrän jag har fått knulla med dig!" väste Steve.
Han drog ner blixtlåset i sina byxor, sedan särade han på Corals lår.
Coral såg upp på stjärnhimlen med tårarna rinnande nedför kinderna.
"Din lilla hora, nu ska jag..."
Längre hann inte Steve. Något hårt slog till honom i huvudet och sedan kände han en fot som hårt sparkade bort honom från Coral.
Coral tittade chockad och förvånad upp på sin räddare.
"Jonah...?"
Jonah hjälpte Coral att ställa sig upp.
Coral rasade snyftande in i hans famn.
"Du är trygg nu." tröstade Jonah. "Det där aset ska aldrig få göra illa någon mer."
*

Inga kommentarer: