fredag, april 27, 2012

Holly ♥ Alex - del 80

*
Holly

Alex kom till skolan vid 11-tiden. Libby och jag kramade honom och frågade om det hade gått bra hos läkaren.
Alex nickade och log.
"Mmmm..." var det enda han sa.
"Men hallå, lite mer får du säga." skrattade jag. "Var det jobbigt? Gick det bättre än du hade trott?"
Alex nickade.
Libby skrattade.
"Du är hopplös Lill-räkan!"
Alex skrattade också.
"Det gick faktiskt bra. Jag är frisk och kommer väl att börja växa mer så småningom."
Jag kramade honom igen.
"Vad skönt raring. Och vikten då?"

Alex gjorde en missnöjd liten grimas.
"Dr. Kimble var väl lite bekymrad över att jag har tappat vikt."
Han ryckte på axlarna.
"Men det är väl ingen big deal..."
Jag sa till Alex att det visst var en big deal, men han bara log och sa att vi inte skulle oro oss så mycket för honom.

"Vi älskar dig så himla mycket Alex - och då är det svårt att låta bli att oroa sig för dig." sa Libby.
Alex log.
"Tack Libby. Jag älskar er med."



Blag Dahlia & Brats On The Beat Singers – Rockaway BeachZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For LoveThe Cure – Friday I'm In Love
Aaron Carter – Real Good TimeThe Monkees – I'm A Believer
Zac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right NowMarvin Gaye & Kim Weston – It Takes Two
Shebang – Kids In AmericaThe Turtles – Happy Together
The Ark – Calleth You, Cometh IBruno Mars - Count On Me

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex


Inga kommentarer: