lördag, april 07, 2012

Holly ♥ Alex - del 44

*
Holly

Kärleken och det starka bandet mellan Alex och hans syskon är så underbar att se. En mer fin och beskyddande bror än Alex får man leta efter.
Han är lika omtänksam och beskyddande mot sina vänner, det märks att hans familj och hans närmsta vänner betyder allt för honom.
Han är en så fin och varmhjärtad kille.

Nu när jag skriver allt det här om min favoritkille kikar han över axeln på mig och undrar vad jag skriver.
Jag berättar att jag skriver om hur fin och gullig han är.
Alex skakar på huvudet och säger att jag har suttit i solen för länge.

"Du är jättegenerad nu." skrattar jag.
"Nej, det är jag inte." säger Alex.
Åh Alex... ditt blyga lilla leende säger allt.
Han är så söt när han är så här generad!
Jag bara måste krama honom (pussa lite på honom också kanske)! :)

Blag Dahlia & Brats On The Beat Singers – Rockaway BeachZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For LoveThe Cure – Friday I'm In Love
Aaron Carter – Real Good TimeThe Monkees – I'm A Believer
Zac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right NowMarvin Gaye & Kim Weston – It Takes Two
Shebang – Kids In AmericaThe Turtles – Happy Together
The Ark – Calleth You, Cometh IBruno Mars - Count On Me

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex




Inga kommentarer: