tisdag, april 03, 2012

Holly ♥ Alex - del 41

*
Cassie

Till slut lånade jag The Death and Life of Charlie St. Cloud, den boken verkar så fin och lite sorglig.
Jag gav Alex en stor god natt-kram och gick in i gästrummet där mamma och jag skulle sova i natt.

Mamma gick till badrummet och gjorde sig i ordning inför natten.
Sedan gick hon till Alex rum för att titta till honom.
Nora brukar se till att vi har det bra när vi ska sova och stoppar om oss,
även fast både Alex och jag är tonåringar nu.
Joanne och Martin brukar också stoppa om oss barn om kvällarna
Det är så fint av dem tycker jag. Vår familj visar verkligen att de bryr sig om och älskar sina barn.

När mamma kom tillbaka till gästrummet log hon stort.
"Din bror var nog jätte-trött, han sover redan."
Jag fnissade. Klockan var bara tio, han måste verkligen ha varit trött!

Tyst som en mus tassade jag in i Alex rum och kikade på honom.
Han sov redan djupt och såg ut att må bra.
"God natt lilla brorsan." viskade jag. "Vi ses i morgon."
Jag pussade Alex på kinden och smög tillbaka till mamma.



Blag Dahlia & Brats On The Beat Singers – Rockaway BeachZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For LoveThe Cure – Friday I'm In Love
Aaron Carter – Real Good TimeThe Monkees – I'm A Believer
Zac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right NowMarvin Gaye & Kim Weston – It Takes Two
Shebang – Kids In AmericaThe Turtles – Happy Together
The Ark – Calleth You, Cometh IBruno Mars - Count On Me

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex




Inga kommentarer: