tisdag, april 03, 2012

Holly ♥ Alex - del 39

*
Alex

Det kändes faktiskt lite tomt här hemma på kvällen när Holly hade åkt hem... :(
Tur att jag skulle träffa henne i skolan nästa dag - det skulle vara jobbigt att behöva längta efter sin bästa vän en längre tid.
Och det var bra att hela min familj var hemma, för nu slapp jag vara ensam med en massa grubbel och jobbiga tankar.

Det händer ganska ofta att jag tänker på allt jobbigt som har hänt i mitt liv.
Men jag behåller allt sådant för mig själv - vill varken gnälla eller göra så att alla jag älskar blir oroliga.
Fast min familj (och Holly förstås) kanske vet ändå, de brukar nämligen märka på mig om det är något fel - även om jag inget säger.

En sak som var lite rolig den här kvällen: när jag gick och lade mig märkte jag att jag gjorde plats åt Holly i sängen. Hur knäpp är inte jag...? LOL
Antagligen hade jag nog blivit så van vid att ha min bästis tätt intill mig om nätterna, trots att hon bara hade sovit här några dagar.
Jag trivs så bra i Hollys närhet. Hon får mig att må bra.

Hela min familj kom in och sa god natt till mig. Med två fosterföräldrar, min "riktiga" mamma, morbror och fyra syskon blir det ganska många pussar och kramar. Ganska mysigt faktiskt.
Jag gillar verkligen min kärleksfulla (och lite galna) familj - de är bäst! :)


Blag Dahlia & Brats On The Beat Singers – Rockaway BeachZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For LoveThe Cure – Friday I'm In Love
Aaron Carter – Real Good TimeThe Monkees – I'm A Believer
Zac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right NowMarvin Gaye & Kim Weston – It Takes Two
Shebang – Kids In AmericaThe Turtles – Happy Together
The Ark – Calleth You, Cometh IBruno Mars - Count On Me

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex




Inga kommentarer: