tisdag, april 03, 2012

Holly ♥ Alex - del 42

*
Cassie

Nästa dag var jag med Alex och Holly i deras klass. Åh vad roligt det var!
Alla var så trevliga mot mig och Alex var så stolt när han presenterade mig för folk att jag nästan blev generad.
Vi hälsade på i klassen som jag ska börja i också.
En rolig grej är att jag ska ha samma klassföreståndare som Alex hade när han var 13. En jättesnäll och glad kvinna. Alex säger att hon är en mycket bra lärare.

Mina blivande klasskamrater var väldigt (och genuint) glada över att få en ny kompis i klassen.
Jag kände mig sååå välkommen!
Det skulle bli skönt att slippa mina klasskamrater hemma i Paradise - iallafall de som är taskiga.
Jag kommer så klart sakna mina vänner Finn och Mara, men dem kommer jag ju att träffa på fritiden.

En annan rolig grej var att många av tjejerna i min nya klass inte kunde ta blicken från Alex.
Brorsan får ofta höra att han är söt - och det är alltid lika kul att se hur generad han blir då. *fniss*
Holly brukar säga att han inte fattar hur fin och gullig han är.

På lunchrasten satt Alex, Holly och jag och några av deras klasskamrater ute och åt. Det var så mysigt.
När rasten var slut kom Alex och Hollys (underbara) lärare Miss Barclay ut och föreslog att klassen skulle ha lektion utomhus, eftersom det var så vackert väder. Härligt! :)



Blag Dahlia & Brats On The Beat Singers – Rockaway BeachZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For LoveThe Cure – Friday I'm In Love
Aaron Carter – Real Good TimeThe Monkees – I'm A Believer
Zac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right NowMarvin Gaye & Kim Weston – It Takes Two
Shebang – Kids In AmericaThe Turtles – Happy Together
The Ark – Calleth You, Cometh IBruno Mars - Count On Me

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex


Inga kommentarer: