onsdag, april 18, 2012

Holly ♥ Alex - del 65

*
Holly

"Sitt kvar så där." sa Cassie till oss. "Ni ser så söta ut och jag vill ta en bild till mitt album!"
Jag höll Alex tätare intill mig.
"Det ser ut som om du blir kvar här i min famn ett tag, sötis."
"Mmmm... jag får väl försöka stå ut med det." suckade Alex dramatiskt.
Han såg riktigt nöjd ut.
Cassie fnissade och sprang ivrigt upp till övervåningen för att hämta sin kamera.
Alex log.
"Syrran fotograferar allt. Hon älskar att skapa minnen."
Jag rufsade Alex i håret.
"Kreativitet ligger visst i släkten."

Både Alex och Cassie är otroligt kreativa och bra på att skapa.
Men Alex fattar inte riktigt hur duktig han är. Om man pratar om hur fin
och talangfull han är blir han blyg - och ibland (nej, oftast) skämtar han bort berömmet.

"Vad tänker du på Holly?" frågade Alex.
"På dig." log jag.
Alex skrattade.
"Stackars dig."
Jag log och pussade honom i nacken.
Rummet fylldes av Alex porlande skratt.


Blag Dahlia & Brats On The Beat Singers – Rockaway BeachZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For LoveThe Cure – Friday I'm In Love
Aaron Carter – Real Good TimeThe Monkees – I'm A Believer
Zac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right NowMarvin Gaye & Kim Weston – It Takes Two
Shebang – Kids In AmericaThe Turtles – Happy Together
The Ark – Calleth You, Cometh IBruno Mars - Count On Me

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex


Inga kommentarer: