fredag, april 20, 2012

Holly ♥ Alex - del 71

*
Cassie

Det var längesedan jag skrattade så här mycket. Alex är verkligen bra på att göra folk på glatt humör! :)
Maxine gav Alex en road blick.
"Vad är det med dig idag brorsan? Du är ju mer speedad än vad jag var
när jag hade min värsta hyper-unge-period...!"
Alex bara skrattade glatt och fortsatte att babbla och skämta med oss.
Maxine skrattade och rufsade om hans hår.
"Vad fick du till frukost i morse egentligen...? Lustgas?"

Libby brottade ner Alex i gräset och låtsades undersöka honom.
"Finns det någon avstängnings-knapp här nånstans på dig?"
Hon tryckte lite här och var på brorsan och fick honom att kollapsa av skratt.
"Nej, Libby... sluta...!" flämtade han. "Jag har ingen avstängnings-knapp."

Alex satte sig upp och såg truligt på sina vänner.
"Ni kommer aldrig att få tyst på mig."
Holly log mot Libby, Maxine och mig.
"Jodå, jag tror jag har ett knep." sa hon hemligt.



Blag Dahlia & Brats On The Beat Singers – Rockaway BeachZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For LoveThe Cure – Friday I'm In Love
Aaron Carter – Real Good TimeThe Monkees – I'm A Believer
Zac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right NowMarvin Gaye & Kim Weston – It Takes Two
Shebang – Kids In AmericaThe Turtles – Happy Together
The Ark – Calleth You, Cometh IBruno Mars - Count On Me

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex


Inga kommentarer: