torsdag, april 19, 2012

Holly ♥ Alex - del 69

*
Holly

"Så här mysigt skulle jag kunna ha det hela tiden." sa Alex.
(Visst är grabben gullig?)
"Blir det inte tråkigt att ligga i sängen jämt då?" skojade jag.
Alex blev full i skratt.
"Holly, du är verkligen hel-knasig!"
"Tack så mycket." sa jag och gav honom en puss.
Han skrattade glatt.

Alex och jag låg och pratade så länge att vi glömde bort tiden. Inte förrän klockan nästan hunnit bli ett kom vi på att det kanske skulle vara bra att sova lite.
"Vi ska ju orka gå upp i morgon." sa jag.
"Okej," sa Alex. "jag sover redan."
Han blundade och låtsades snarka.

Jag skrattade och petade på honom.
"Du lille skojare, jag slår vad om att du somnar före mig på riktigt."
Alex öppnade ögonen och log sött mot mig.
"Inte alls, jag kommer att vara vaken mycket längre än du."
Yeah right! Vi har känt varandra halva livet nu - och Alex har aldrig någonsin lyckats hålla sig vaken längre än jag. Haha!
Jag påminde honom det och då skrattade han bara.

"Mmmm... du skrattar Alex, men du kommer att sova inom femton minuter Lill-räkan."
Han skakade på huvudet.
"Kommer jag inte alls att göra." sa han trotsigt.
"Joho då, jag känner dig." sa jag och petade honom retsamt i revbenen.

(Och gissa vem som fick rätt till slut? *LOL*)


Blag Dahlia & Brats On The Beat Singers – Rockaway BeachZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For LoveThe Cure – Friday I'm In Love
Aaron Carter – Real Good TimeThe Monkees – I'm A Believer
Zac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right NowMarvin Gaye & Kim Weston – It Takes Two
Shebang – Kids In AmericaThe Turtles – Happy Together
The Ark – Calleth You, Cometh IBruno Mars - Count On Me

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex


Inga kommentarer: