torsdag, mars 22, 2012

Holly ♥ Alex - del 9

*
Jag lade armen om sötnosen och drog honom intill mig.
"Tack för att du är den du är Alex." sa jag ömt.
Alex log.
"Äh... sluta vara så sentimental Holly."
Jag skrattade. Alex försöker alltid skämta bort saker som han blir så här generad för.
"Är jag sentimental?" frågade jag roat.
Alex nickade.
"Yep! Typiskt tjejer alltså." retades han.
Jag puffade till honom så att han föll ner mot kuddarna.
"Tar du tillbaka det där?" sa jag.
Alex lade sig till rätta och meddelade glatt att han inte tänkte ta tillbaka någonting.
Jag lade mig ner intill honom.
"Du vet att jag kan tvinga dig va?" log jag.
"Oj vad rädd jag blir." sa Alex kaxigt.

Jag smög in min hand innanför hans tröja och killade honom lätt på magen.
Alex skruvade på sig och satte sig skrattande upp.
"Okej, jag ger mig. Du är ingen typisk tjej."
Skrattande drog jag honom nära, så att han hamnade ovanpå mig.
"Jag mosar väl inte dig nu?" sa Alex.
"Hallå, hur mycket tror du att du väger egentligen?" log jag. "Flugviktare."
Alex låtsades bli förnärmad.
"Flugviktare...? Så lite väger jag inte."
Jag fnissade.
"Okej då. Fjäderviktare." retades jag.

Alex satte sig upp och tänkte börja kittla mig, men jag lyckades få tag i hans händer och drog ner honom igen.
Han fnissade när jag började kyssa honom på halsen.
"Nej, sluta...!" pep han.
"Kittlas det?" skrattade jag.
"Inte ett dugg!" ljög Alex och försökte komma undan.
Bara för det jäklades jag med honom ännu mer.


The Cure – Friday I'm In LoveAaron Carter – Real Good Time
The Monkees – I'm A BelieverZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Marvin Gaye & Kim Weston – It Takes TwoShebang – Kids In America
The Turtles – Happy TogetherThe Ark – Calleth You, Cometh I

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex




Inga kommentarer: