lördag, mars 31, 2012

Holly ♥ Alex - del 30

*
"Holly, jag tycker om när du är här." sa Alex en stund senare.
Sötnosen var nog lite för blyg för att säga det direkt till mig och förmodligen rodnade han, för han stod vänd med ryggen mot mig när han sa det.
Jag bestämde mig för att låtsas som jag inte hört vad han sa.
En aning taskigt kanske, men det är rätt kul att retas med Alex för han blir så sött generad.
Men jag gör det med kärlek ;-)
Jag reste mig ur sängen och gick fram till honom.
"Vad sa du Alex?"
"Jag sa..." började han.
Men i samma stund som han drog av sig sin T-shirt drog jag retsamt med mina fingrar längs hans revben.
Alex flämtade till.
Skrattande vände han sig om och såg på mig.
"Hey...! Man får inte göra så där."
"Sorry..." flinade jag. "kunde låta bli."
"Jag märkte det." muttrade Alex.

Men sedan log han.
"Jag sa att jag tycker om när du är här."
Jag lindade armarna om hans midja.
"Vad söt du är Alex. Och jag tycker om att vara här hos dig."
Han såg glad ut. Han log sitt charmtrolls-leende och ögonen glittrade.

"Du vet att du inte får gå hem i morgon kväll va?" sa han och kröp upp i sin säng.
Jag satte mig intill honom och smekte hans nakna rygg.
"Min fina favoritkille. Jag skulle gärna stanna här i flera dagar till, men mina föräldrar vill nog ha mig hemma ett tag också."
Alex putade överdrivet truligt med underläppen.
"Ego-föräldrar." sa han buttert.
Sedan brast vi i skratt.



Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For LoveThe Cure – Friday I'm In Love
Aaron Carter – Real Good TimeThe Monkees – I'm A Believer
Zac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right NowMarvin Gaye & Kim Weston – It Takes Two
Shebang – Kids In AmericaThe Turtles – Happy Together
The Ark – Calleth You, Cometh IBruno Mars - Count On Me

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex


Inga kommentarer: