lördag, mars 31, 2012

Holly ♥ Alex - del 31

*
Jag såg en stund på Alex, funderade på en sak som bekymrade mig en aning.
Tankfullt strök jag med fingrarna över hans revben igen.
Alex försökte hålla sig för skratt, men det gick inte så värst bra.
"Sluta kittlas...!" pep han.
Jag kunde inte låta bli att le åt honom.
"Sorry... det var faktiskt inte meningen den här gången."
Alex lade huvudet på sned och gav mig ett klentroget litet leende.
"Yeah right..." sa han.

"Det är säkert." skrattade jag.
Sedan såg jag allvarligt på honom.
"Jag bara funderar på om du har tappat vikt den senaste tiden?"
Alex låtsades leta.
"Nope, jag har inte tappat nånting." sa han.

Jag tog upp en kudde och slog den lätt i huvudet på honom.
"Alex, jag försöker vara allvarlig här."
"Och därför slåss du med kuddar?" flinade Alex och strök undan luggen ur ögonen.
"Du har en viss poäng där." log jag.
Han nickade förnöjt.
"Yep, det har jag." sa charmtrollet glatt.



Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For LoveThe Cure – Friday I'm In Love
Aaron Carter – Real Good TimeThe Monkees – I'm A Believer
Zac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right NowMarvin Gaye & Kim Weston – It Takes Two
Shebang – Kids In AmericaThe Turtles – Happy Together
The Ark – Calleth You, Cometh IBruno Mars - Count On Me

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex


Inga kommentarer: