onsdag, mars 28, 2012

Holly ♥ Alex - del 20

*
Alex verkade också lite paff över den passionerade kyssen.
Han harklade sig generat och gjorde sitt bästa för att inte tappa sin coola och kaxiga fasad.
Vi ville ju inte avsluta vår lilla uppvisning än.
"Brukar du kyssa främmande killar?" frågade Alex.
Jag nickade.
"Mmmm.. .särskilt söta små rebeller som du." sa jag och rufsade om i hans hår. "Gör du aldrig några galna grejer?"
Alex funderade. Sedan nickade han.
"Hela tiden."

Som om det varit en stickreplick började pubens jukebox spela Dead Ringer For Love av Meatlof och Cher.
Alex tog sig vigt upp på bardisken och vinkade åt mig att komma upp till honom.
Ja, vad sjutton... den här kvällen var ju redan helt galen, så jag klev upp på disken.
Tillsammans sjöng vi med i låten.
Alex var riktigt duktig, han har ärvt sin fars rockstjärne-gener.

"Alex Spencer-Clarke, du är ju helt crazy...!" skrattade jag när låten var slut.
"Ska du säga!" skrattade Alex.
Jag kramade honom.
"Min söta lilla rebell, du är helt underbar!"


Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For Love

The Cure – Friday I'm In LoveAaron Carter – Real Good Time
The Monkees – I'm A BelieverZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Marvin Gaye & Kim Weston – It Takes TwoShebang – Kids In America
The Turtles – Happy TogetherThe Ark – Calleth You, Cometh I

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex

Inga kommentarer: