fredag, mars 30, 2012

Holly ♥ Alex - del 25

*
Jag höll fast Alex och började retsamt pussa honom på halsen.
Han fnissade och försökte generad skruva sig ur min famn.
Janie skrattade.
"Det är bara att inse att du inte kommer undan nu brorsan."
"Hjälp mig då...!" pep Alex.
Janie skakade på huvudet.
"Glöm det." log hon. "Du får skylla dig själv när du är kaxig."
Hon rufsade om sin lillebrors hår.

Jag gjorde high-fives med Janie, Maxine och Cassie.
"Det är kul att ni tjejer gaddar ihop er mot mig." muttrade Alex.
Han truliga min var så söt att mitt hjärta smälte av kärlek. Jag tog upp min iPhone och tog en bild av honom.
Alex gav mig en blick och jag kunde inte låta bli att skratta åt att han gjorde sitt bästa för att se sur ut.
"Du är för söt!" sa jag och tog en bild till.

"Holly..." suckade Alex.
Men sedan började han att le och sträckte sig efter min mobil.
"Får jag se på bilderna?"
Jag visade honom.
"Fina va?" sa jag och lade armen om honom.
Alex bara log och sjönk in i min famn.
"Äh... du är knasig Holly."
"Mmmm... dit är jag." skrattade jag och pussade honom på kinden. "Men livet blir mycket roligare då."

Alex fingrar började förstrött leka med en slinga av mitt långa hår.
"Du gör mitt liv roligare i alla fall." sa han.
Awww...! Mitt hjärta smälte igen.
Han är världens finaste!


Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For Love

The Cure – Friday I'm In LoveAaron Carter – Real Good Time
The Monkees – I'm A BelieverZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Marvin Gaye & Kim Weston – It Takes TwoShebang – Kids In America
The Turtles – Happy TogetherThe Ark – Calleth You, Cometh I

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex




Inga kommentarer: