onsdag, mars 28, 2012

Holly ♥ Alex - del 18

*
Tack vare att jag skulle spela en aning irriterad på grabben lyckades jag nu
hålla mig för skratt, men Cassie fnissade så mycket att hon knappt kunde
dricka sin läsk och Libby var tvungen att titta åt ett annat håll, för hon höll på att skratta ihjäl sig.
Våra kompisar vid det runda bordet såg också riktigt muntra ut.

Libby viskade åt Cassie att lägga sig i skådespelet.
Cassie tyckte allt var jättespännande.
Hon gav Alex en isblick.
Jag hade verkligen ingen aning om att Cassie kunde se så kylig ut, hon är ju annars den snällaste och mjukaste tjejen som finns.
Både Cassie och Alex förtjänar en Oscar för sina skådespelarinsatser, tänkte jag imponerat.
Båda två spelade nu sina totalt raka motsatser, med bravur!

"Du grabben, kan du gå och vara stöddig nån annanstans." sa Cassie.
"Får du vara ute så här sent?" kontrade Alex i nedlåtande ton. "Ska du inte vara hemma och leka med dina små gosedjur eller nåt nu?"
Cassie räckte ut tungan åt Alex.

En stor kille som också satt vid bardisken reste sig och gick fram till oss.
"Stör den här killen er?" frågade han och pekade med tummen på Alex. "Ska jag ta hand om honom?"
Cassie bet nervöst på en tumnagel.
Det syntes tydligt att hon var orolig för att den store killen skulle göra något med hennes bror, spöa upp honom eller något sådant.



The Cure – Friday I'm In LoveAaron Carter – Real Good Time
The Monkees – I'm A BelieverZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Marvin Gaye & Kim Weston – It Takes TwoShebang – Kids In America
The Turtles – Happy TogetherThe Ark – Calleth You, Cometh I

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex




Inga kommentarer: