lördag, augusti 15, 2009

Karaktärerna om sig själva 7: Elle

Karaktärerna om sig själva
(om du vill veta mer: ställ gärna frågor till karaktärerna i kommentars-rutan)

ELLE

Namn: Elle Tessa Lou Jenlin
Smeknamn: Little One
Ålder: 7 (i vinter)
Födelsedag: 31 december
Hårfärg: Ljusbrunt och lite rött
Ögonfärg: Bruna
Bor: Blue Creek

Favoriter:
Mat: Pizza, bagels med jordnötssmör
Dryck: Coca-Cola & Cherry Coke (Fast jag dricker mest vatten, det är lite nyttigare hi hi hi.)
Sport: Simma som en glad säl
Ämne i skolan: Bild, engelska, läsning

Går i kyrkan: ibland

Hatar/ogillar:
Alla som är dumma mot andra människor!

Älskar:
Några gosiga personer som jag låtsas är min familj
(alltså, personerna är verkliga, men de är inte min familj på riktigt :-( )
Jag gillar också böcker och några djur jag har träffat.

Inga kommentarer: