måndag, augusti 10, 2009

Karaktärerna om sig själva 2: Ryan


Karaktärerna om sig själva
(om du vill veta mer: ställ gärna frågor till karaktärerna i kommentars-rutan)

Sunshine/Ryan/Maureen-serien (utspelas 1970)

RYAN

Namn: Ryan David McKenzie-Goldman
Smeknamn: Ry, Little Monkey Boy, sötnos (enligt Maureen iaf)
Ålder: 14 (nästan... fyller 14 i november)
Födelsedag: 29 november
Hårfärg: Ljusbrunt
Ögonfärg: Blå
Bor: Ocean Beach, California

Favoriter:
Mat: Kyckling & potatismos, cheeseburger & fries, pizza, Mac & Cheese
Dryck: Coca-Cola, Root beer, vatten
Sport: Simning & baseball
Ämne i skolan: Rast (nej, jag skojade bara) simning, engelska & historia

Går i kyrkan: Vi går både i kyrkan och synagogan

Hatar/ogillar:
Folk som dömer, våld & krig, rasism, höjder, Uncle W, sjukhus,
när någon gör illa/sårar dem jag älskar, tomatsoppa,
när jag tvingas göra saker jag inte vill göra

Älskar: Min familj, Sunny & Maureen

Inga kommentarer: