lördag, juli 31, 2010

Cookies & dirt - del 13

*
“Nu är du inte så tuff va?” flinade Rebecca en stund senare när Ryan försökte ta sig ur David och Maggies kittlingsattacker.
”Var det inte du som sa: ’Ni kan kittla mig hur mycket ni vill, jag stänger ändå inte av vattnet’...?” flinade Maureen.
Ryan kiknade av skratt och kunde inte svara.

Kate kom ner till dem med kameran i högsta hugg.
”Jag har fått flera underbara bilder på er idag.” log hon.
”Mamma, hjälp mig…!” flämtade Ryan.
Kate bara skrattade.
”Din son blir torterad och du bara fotograferar…!” sa Ryan truligt.
David och Maggie skrattade och slutade kittla Ryan.
”Stackars lilla Ryan.” sa Maggie kramade pojken.
Ryan nickade och stack ut underläppen.
”Mmmm… Det är jättesynd om mig.”
Sedan såg Ryan flinande på David, Maggie, Sunshine, Maureen och Rebecca.
”Vad blöta ni är!” fnissade han. ”Har nån hällt vatten på er?”
Han överfölls av kittlingsattacker igen.
*

Inga kommentarer: