fredag, april 16, 2010

Anfall – del 7

*
”Det ska bli så jäkla skönt att få sova ut en lördag – utan att lillbrorsan väcker mig klockan åtta!” sa Ashlee när de gick och lade sig.
”Jag kan väcka dig klockan åtta imorgon bitti om du vill.” flinade Kyle.
”Gör du det kan jag inte hållas ansvarig för mina handlingar.” sa Ashlee.
Kyle skrattade.
”Ashlee Hayden, är det där ett hot?”
Ashlee skakade skrattade på huvudet.
”Kyle Collins, det är ett löfte.”
Ashlee kröp närmare Kyle och brottade ner honom.
”Nej, Ashlee, du får inte...” började Kyle.
”Joho då, det får jag visst.” sa Ashlee busigt.
Hon satte sig på Kyles ben.
”Ash, du älskar det här, va?” frågade Kyle, samtidigt som han nästan kiknade av skratt och försökte komma undan hennes attacker.
”Jaaa!” sa Ashlee lyckligt. ”Kittla dig är min favorit-hobby!”
”Ja, jag märker det!” fick Kyle fram mellan skratt-attackerna.
*

Inga kommentarer: