torsdag, april 22, 2010

Anfall – del 27

*
Innan Kyle gick till skolan på tisdagsmorgonen skickade han ett textmeddelande till Ashlees mobil.

Hej lilla Ashie!
Hur mår du? Coral & jag tänker mycket på dig (oroliga).
Jag hoppas du kan komma tillbaka till skolan snart! 

Saknar dig & det är mycket roligare när du är där!
Love, Kyle

Det kom ett svar från Ashlee nästan meddetsamma.

Hej finaste & sötaste K!
Är skolan inte rolig utan mig? (*blush*)
Awww, du är det sötaste som finns! :)
Jag ville gå till skolan idag, men måste vara hemma
och vila ett par dagar säger pappa, soooo boring...! :/
Oroa er inte, finaste vännerna, jag mår ok, huvudet känns bättre nu.
Är bara lite trött.
Hur mår du då? Jag hoppas du inte har super-ont i fingrarna... stackare :(
Vi ses snart! (hoppas jag)
Kom hit nån dag efter skolan så jag får krama dig lite! <3

Krama Coral från mig
och ha en bra dag!
Love,
Ash.*

Inga kommentarer: