tisdag, september 06, 2011

Sommarlista 2011

Hittade ännu en kul lista ;)

Vilka länder besökte du?
Sverige

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
9 augusti. En barndomskompis mamma dog den dagen :'(

Bästa köpet?
Lite snygga kläder

Vad spenderade du mest pengar på?
Godis *lol*
(nej, jag minns inte... spenderade inte så mycket pengar i sommar)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Trevliga stunder med goda vänner

Hur tillbringade du din midsommarafton?
Jag har dåligt minne nu märker jag, för jag kommer inte ihåg...
Men jag är ändå inget fan av Midsommar

Favoritprogram?
CSI, Criminal Minds, Cold Case, Sommarpratarna, Doobidoo mfl

Vilken är den bästa boken du läst i sommar?
The Death and Life of Charlie St. Cloud

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
En lite tjockare plånbok, kanske en resa till USA
och en "friskare" fot & knä...

Sommarens sötaste?
Min kusins 3 små barn (på min kusins bröllop)

Sommarens största kärlek?
Familjen & vänner <3

Sommarens bästa?
Semester på västkusten


Inga kommentarer: