lördag, december 04, 2010

Luxuria (Lust / begär) - 9

*
Charli kvicknade till precis när den blonde satte sig bredvid henne i sängen och började dra av hennes tröja.
”Vad gör du…?” frågade hon yrvaket.
”Vi bara leker lite.” sa den blonde lugnt och började smeka henne.
Charli satte sig upp.
”Nej, jag vill inte…”
Den blonde tog tag om hennes nakna midja och började retsamt kittla henne.
”Sluta…” fnittrade Charli motvilligt och försökte ta bort hans händer.
”Sssssh…” hyschade han.
Han knäppte upp hennes BH, smekte hennes små bröst och kysste henne på halsen.

Charli försökte slita sig loss, men då blev han irriterad och tryckte ner henne på sängen.
”Låt bli mig!” skrek Charli. ”Låt mig gå!”
Han höll fast henne mot lakanet och knäppte upp hennes byxor.
Nu låg Charli drogad och utlämnad iklädd endast trosorna, inför en främmande kille som tafsade och smekte henne.
Varför gick jag på den här dumma festen...?

”Låt mig vara. Snälla.” bad Charli.
”Vi har ju precis börjat vår lilla lek.” sa han och kysste henne på magen.
"Nej... snälla... jag vill inte..."
Mascara-svarta tårar rann nedför Charlis kinder.
*

Inga kommentarer: