lördag, december 04, 2010

Luxuria (Lust / begär) - 7

*
"Vilken stjärna du är Charli - du borde bli sångerska."
Den blonde tog Charlis hand när hon klev ner från scen-trappan, så att hon inte skulle falla.
"Tack!" fnittrade Charli.
Hon tog sin Coca-Cola-flaska som han räckte henne och drack ett par klunkar.
Den blonde strök undan en lock av Charlis hår som fallit ner över hennes öga.
"Du Charli... vill du följa med på en lite mer privat fest, på hotellet?"
"Hotellet? Nja... min farbror och kusin kommer strax och hämtar mig, vi ska fira med familjen."
"Vad synd. Jag skulle så gärna vilja bjuda dig på den där festen."
Charli fick en liten förvånad rynka mellan ögonbrynen.
"Mig? Varför just mig?"
Den blonde log.
"För att du är snygg och sexig."
Han lät sina fingar leka mot Charlis kind och sedan ner mot hennes hals och nacke.
Charli rodnade och fnissade som en liten flicka när den äldre killens fingar kittlade hennes hud.

Nessie kom fram till dem.
"Charl, jag kommer strax, jag ska bara gå ut och röka."
"Okej." sa Charli. "Jag väntar här. Uncle Marco och Dani kommer snart."
"Charli, har du druckit?" frågade Nessie. "Du sluddrar."
Charli skakade på huvudet.
"Vad pratar du om...? Du vet att jag aldrig dricker alkohol."
"Det bara verkar så" sa Nessie.

"Slappna av." sa den en blonde.
Han tog fram en cigarett och en tändare ur fickan och gav grejerna till Nessie.
"Den här cigaretten blir du glad av." sa han och blinkade hemligt. "Och du kan röka den där borta."
Han pekade bort mot en stor soffa där en grupp ungdomar satt och puffade.
"Tack!" kvittrade Nessie förtjust.
Hon tände sin joint och gick bort till soffan.
*

Inga kommentarer: