måndag, oktober 25, 2010

Huset som Gud glömde - 77

Coral

Min huvudvärk försvann nästan när jag såg Uncle Don och våra kusiner. Nja... inte riktigt... men jag glömde nästan bort den för att jag blev så glad över att se dem! :)

Elaine reste sig snabbt och kramade Kyle och mig. Steven satt kvar på sin stol, han höjde bara handen och vinkade lite lojt.
Kyle och jag kramade Uncle Don samtidigt.
”Oj,” sa han Don förvånat och skrockade. ”Kramar ni mig före er pappa…? Jag måste vara populär.”
”Vi har inte sett dig på evigheter.” sa Kyle.
Uncle Don skrattade och höll om Kyle.
”Ja, det här gamla fulot ser ni ju jämt.” skrockade Don och pekade på pappa. ”Klart ni tröttnar på honom.”
Kyle harklade sig för att dölja ett fniss.
”Men pappa… säger man så om sin bror?” fnissade Elaine.
”Vi håller alltid på så här.” log Don. ”Eller hur Rob?”
Han boxade pappa på armen.
Pappa log faktiskt.
”Don, du är bara kaxig för jag är äldre och snyggare.”
”Ha!” sa Don. ”Äldre och tjockare menar du väl?”
Elaine himlade sig.
”Män… mognar aldrig.”
Jag skrattade.
*

Inga kommentarer: