måndag, oktober 25, 2010

Huset som Gud glömde - 76

Kyle

Uncle Don är super-cool, äventyrlig, snäll, rolig - världens bästa farbror!
Och han gillar foto och historia, precis som Coral och jag - jättekul.
Don reser runt väldigt mycket, både i USA och utomlands, skriver reseskildringar plus lite om länders historia och han fotograferar.
Steven och Elaine får ofta följa med honom. Lyckliga dom.
Uncle Don har lovat att Coral och jag också ska få följa med på någon resa - det ser vi verkligen fram emot!

Steven är vår äldste kusin. Han fyllde 17 år i februari, och han ser mig som en liten småunge.
Han och jag kommer aldrig överens och bråkar rätt mycket. Eh, jag menar hela tiden. Vi hittar alltid något att bli oense om. (Ibland slåss vi till och med.)
Men jag gillar Elaine väldigt mycket. Hon fyllde 16 år i januari, så hon är nästan ett helt år äldre än Coral, fast dom är födda samma år.
Elaine är alltid snäll och glad. Coral och jag kommer jättebra överens med henne. Och Elaine blir jättearg på Steven om han bråkar med mig.

Jag hoppas att Uncle Don och kusinerna stannar länge!
Förutom Stevens och mina dumma bråk, är det alltid lika kul när de är hos oss.
Och det är så skönt när vi har dem på besök, för då behöver Coral och jag inte vara rädda för pappa - och Nancy är normal.
*

2 kommentarer:

The Darkest Night sa...

Jätte-bra skrivet!! Man ser allt framför sig, och vill aldrig att berättelsen ska ta slut! Kul att du skrivit som mycket!

Skönt att det var trevligt besök de fick! Hoppas pappan uppför sig nu! (Nyfiken på hur han kommer överens med sin bror)

Dakota Quinn Diamond sa...

Awww tack så mycket fina du!!
jättekul att du ser allt framför dig! Vad glad jag blir!! :-)
och kul att du gillar att den här berättelsen är låååång...! ( känner på mig att den blir lite längre faktiskt... lol ;-) )

Ja, ska verkligen bli intressant att se hur pappan uppför sig... och hur han kommer överens med bror sin.