torsdag, oktober 21, 2010

Huset som Gud glömde - 63

Kyle

Fredag kväll.

Gästerna såg väldigt förväntansfulla ut när farmor berättade att vi skulle sjunga.
Farmor och farfar såg oerhört stolta ut.
Vi sjöng flera låtar, först sjöng Ashlee och Coral en låt som heter Hello,
sedan sjöng vi allihop (Coral, Ashlee, Darla, Mandy och jag)
Here I Am (ledmotivet till TV-serien The Suite Life of Zack & Cody) 
och I Found A Way (ledmotivet till TV-serien Drake and Josh)
och sedan We Rock från filmen Camp Rock.
Vad kul vi hade!
Jag var lite nervös när farmor bad mig spela Clair de Lune på piano, men de andra peppade mig och det gick faktiskt bra att spela, fast jag inte alls är van vid att spela piano.
Vilka applåder vi fick efter vår lilla ”konsert” - det var jättehäftigt!
Och vi fick massor med beröm av gästerna.
Jag trodde nästan att våra släktingar skulle spricka av stolthet.


Soundtrack:
http://open.spotify.com/user/dakotadiamond/playlist/41hjwAhmFspVOUuG20zWty

*

Inga kommentarer: