tisdag, juni 29, 2010

Hollywood Kidz – kapitel 8

*
”Nästan allt låter som an offer I can't refuse.” sa Cole. ”Min lägenhet är ett enda kaos av olika manus och papper med idéer...”
”Cool!” sa Nikki.
Cole nickade.
”Jo, det är skitkul - men jag vet inte om jag ska välja komedi, drama, thriller, skräck eller musikal.”
Han suckade lite.
”Och jag vet inte om jag ska vara kvar här i New York, eller om jag ska åka tillbaka till L.A. ...”
”Vilket dilemma.” skrattade Nikki.
Cole skrattade också.
"Mmmm..."

Nikki satte sig bredvid Cole och lade armen om honom.
”No worries, C - vi ska nog hitta nåt åt dig. Vi kanske kan göra en omröstning på din hemsida och se vad dina fans helst vill se dig i.”
Cole log.
”Ja, vi kan prova det.”
Sedan log han ännu bredare och tillade:
”Eller så börjar jag köra motorcykel i Europa.”
Moose gav honom en blick.
”Ingen fara Moose, jag skämtade bara.” skrattade Cole.
Moose grymtade – som för att säga:
”Bäst för dig det.”
*

Inga kommentarer: