tisdag, mars 02, 2010

Karaktärerna om sig själva 12: Ashlee

Karaktärerna om sig själva
(om du vill veta mer: ställ gärna frågor till karaktärerna i kommentars-rutan)

ASHLEE

Namn: Ashlee Grace Madison Hayden
(Tilltalsnamn: Ashlee Grace - fast de flesta säger bara Ashlee)
Smeknamn: Ash, Ashie, Pixie, Wildcat & Punky
Ålder: 15 (i oktober)
Födelsedag: 28 Oktober, 1995
Hårfärg: Svart
Ögonfärg: Smaragdgröna/havsgröna
Bor: Blue Creek (sedan jag var 4 år)

Favoriter:
Mat: Mac & Cheese, pizza, spagetti
Dryck: Pepsi, Coca-Cola, te, Iste, grapefruit juice
Sport: jag gillar att irritera min omgivning - är det en sport? Jag skojar bara! *lol* Simma är kul.
Ämne i skolan: Engelska, Drama Club, musik

Går i kyrkan: väldigt sällan, men det händer att jag gör det

Hatar/ogillar:
Alla som beter sig idiotiskt mot mig och mina vänner och familj
- och folk som snackar skit!
Annars ogillar jag när vi får för mycket läxor, vissa lärare och min OCD & TS...

Älskar/gillar:
Jag älskar min familj & mina vänner.
Kevin tillägger: Ash älskar Kyle!!!
*

Inga kommentarer: