söndag, maj 13, 2012

Gästblogg - Alex #1

*
Folk brukar fråga mig om det är jobbigt att vara liten (typ kortare och spinkigare än alla killar i skolan) för sin ålder.
Jobbigt är det väl inte direkt, men det är irriterande när idioter retas
och säger taskiga saker (story of my life...).

Men för det mesta försöker jag låta bli att bry mig
- eller så får Holly (eller någon annan kompis) hålla i mig för att jag inte ska klippa till idioterna *lol*

Mina tjejkompisar tycker tydligen att jag är gullig och så (yeah, they're nuts) och de gillar att krama mig mycket - det är inte lätt att stå ut med det...
Eh, who am I kidding? It's awesome! :D
Jag älskar mina tjejkompisar, de får krama mig hur mycket de vill.
Fast säg inte att jag har sagt det...
Lite lugn och ro måste man ju få, eller hur? ;-)

Peace out peeps!
Vill ni veta mer om mig är det bara att fråga :)
// Alex Spencer-Clarke


Inga kommentarer: