onsdag, juli 13, 2011

Maxine och Mr. Molester - del 4

*
"Lilla kompis, vad har hänt?"
Maxine tittade upp och fick syn på Josh, en av killarna som bodde i grannhuset.
Maxine och hennes syskon avgudade Josh och de andra killarna i 20-års-åldern som bodde där. De var coola och alltid schyssta mot Maxine, Alex, Janie och Ricky.
"Har någon varit stygg mot dig?" frågade Josh.
Han satte sig intill Maxine på trappan.
Maxine snyftade och kastade sig om halsen på honom.
"Maxie, nu gör du mig riktigt orolig... vad har hänt?"
"Min gympalärare..." hickade Maxine. "Han... rörde mig... han fick ståfräs och rörde mig på det äckliga sättet..."
Maxine visade med händerna på sina knän och lår hur läraren hade smekt henne.
Josh kände hur en blandning av illamående, äckel och hat vällde upp inom honom.
"Jag ska döda det satans aset!" skrek han.
"Nej Joshy! Du får inte göra nåt!" sa Maxine. "Och du får inte berätta för nån - jag vill inte att nån ska veta..."

*

Inga kommentarer: