tisdag, april 19, 2011

Starstruck - del 2

*
Nikki Danelli såg på den lilla flickan som stod och grät på andra sidan kravall-staketet.
Stackarn, hon ser ju helt förkrossad ut…
Nikki tog tag i Coles arm, viskade något till honom och pekade mot den gråtande flickan.
Cole drog sig snabbt ur den bistre mannens grepp och gick mot kravall-staketet.
Han ställde sig framför Clara och log mot henne.
”Cole, vi måste åka nu.” sa den bistre mannen, som förmodligen var Coles agent eller något liknande.
Cole viftade bort hans kommentar.
”Vänta lite. Jag tror det är nån här som vill prata med mig.”
Han såg på Clara och log.
”Hej tjejen, det blev visst lite bråttom, men min kompis Nikki där borta sa att jag råkade hoppa över dig när jag hälsade på fansen.”
Clara såg storögd på Cole.
”Inte ditt fel. Kan jag få din autograf?” stammade Clara nervöst och sträckte fram autografblocket.
”Självklart.” log Cole.
Han skrev sin namnteckning i flickans block.

Nikki kom fram till dem.
”Ska jag ta en bild av dig och Cole?”
Clara nickade.
”Ja tack.”
Cole böjde sig ner och lyfte Clara över staketet och så poserade de tillsammans.
Nikki tog flera bilder.
Coles agent harklade sig.
”Cole, vi måste åka nu…”
Cole himlade sig.
”Lugn, jag pratar med mitt största fan ser du väl.”
Stjärnan log mot Clara och blinkade åt henne.
Clara fnissade lyckligt.

Inga kommentarer: