fredag, augusti 03, 2012

Holly ♥ Alex - del 85

*
Holly

Alex tog upp boken som jag hade läst och studerade omslaget.
”Hmmm… Hoily, du ska inte läsa såna här läskiga saker - du blir ju bara skraj.” flinade han.
”Det blir jag inte alls,” ljög jag.
”Jag hörde ju hur du skrek när jag kom.” sa Alex retsamt.
”Hmmm... jag blev väl rädd för dig.” skrattade jag.
Alex tog tag i min midja och började kittla mig.
Jag är som tur är inte så kittlig där, men jag höll ändå i hans händer så att han inte skulle kunna kittla mig mer.
Alex log.
”Du kan släppa, jag ska inte kittla dig.” sa han.
”Lovar du?” frågade jag.
”Jag lovar.” svarade Alex.
Jag släppte hans händer. Väntade på en ny kittlingsattack, men Alex kittlade mig inte igen. Istället lade han bara armarna om mig.

Jag kramade om honom och drog honom intill sig.
"Är du trött?" frågade jag.
Alex skakade på huvudet.
"Inte så värst."
"Ska vi gå ner i köket och göra nåt att äta då?" föreslog jag.
Alex nickade.
"Mmmm... fast jag skulle behöva nåt att ta på mig."
Han rodnade när jag såg på honom där han satt på min sängkant i bara kalsongerna.

Jag log.
"Jag har nog faktiskt kläder här som är dina." sa jag fundersamt och öppnade min garderob.
Mycket riktigt, där på en hylla låg hans blå mjukisbyxor och en luvtröja.
Jag gav Alex kläderna och han klädde snabbt på sig.
Han log och såg så söt ut att jag bara var tvungen att krama honom.


Blag Dahlia & Brats On The Beat Singers – Rockaway BeachZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For LoveThe Cure – Friday I'm In Love
Aaron Carter – Real Good TimeThe Monkees – I'm A Believer
Zac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right NowMarvin Gaye & Kim Weston – It Takes Two
Shebang – Kids In AmericaThe Turtles – Happy Together
The Ark – Calleth You, Cometh IBruno Mars - Count On Me

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex


Inga kommentarer: