måndag, juli 13, 2015

Scar Story - Alex

*
Mina ärr:
  • Blindtarms-ärr (opererades när jag var nästan 13 år, en hemsk upplevelse). Min mage pryds nu av ett väldigt fult operationsärr.
    Min vän Libby frågade mig en gång: ”Alex, vem sjutton opererade dig egentligen - Freddy Krueger...?!”
  • På min vänstra hand och underarm finns också rätt fula märken
    (olycka + självskada)
  • Ett (nu ganska svagt) ärr efter ett stort skrubbsår på ena knät.
    Jag blev jagad av en rätt crazy vovve när jag var 13 år - och jag föll på asfalt.
  • Mina ben har en del ärr efter sönderkliade myggbett
    (Nej, jag kan inte låta bli att klia, men kom igen... man blir ju galen av myggor…!)
  • Har även en del märken efter diverse olyckor och slagsmål…

Jag kommer att berätta mer om alla mina ärr/”krigsskador” 
(och mycket annat förstås) i några berättelser framöver ;-)
// Alex Spencer-Clarke


Inga kommentarer: