lördag, juli 07, 2012

Holly ♥ Alex - del 82

*
Alex

Holly och Libby följde med mig till rektorsexpeditionen, som sällskap och moraliskt stöd.
Jag knackade på rektorns dörr och när han öppnade lämnade jag fram lappen från lunchtanten.
Rektorn log.
"Hmmm... men det här var ju inte så farligt." sa han bara när han läste lappen. "Men matsalen är ingen plats att uppträda på. Se till att uppföra dig i fortsättningen Alex."
Jag nickade.
"Det ska jag göra Sir."

När rektorn vände och gick in på sitt kontor igen hörde vi att han skrockade glatt.
"Tur att vi har en cool rektor som inte straffar sina elever för minsta lilla grej." sa jag.
"Ja, det var tur för dig, min lilla rebell." sa Holly och log. "Men du sjöng jättefint. Tack."
Hon lade armen om min midja och gav mig en puss på kinden.

Jag log brett mot henne.
"Jag kanske borde sjunga för dig oftare."
Holly skrattade och nickade glatt.
Jag fick en puss till.


Blag Dahlia & Brats On The Beat Singers – Rockaway BeachZac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right Now
Meat Loaf & Cher – Dead Ringer For LoveThe Cure – Friday I'm In Love
Aaron Carter – Real Good TimeThe Monkees – I'm A Believer
Zac Efron & Vanessa Hudgens – Right Here, Right NowMarvin Gaye & Kim Weston – It Takes Two
Shebang – Kids In AmericaThe Turtles – Happy Together
The Ark – Calleth You, Cometh IBruno Mars - Count On Me

Alex & Holly's låtlista på Spotify:
Holly ♥ Alex

Inga kommentarer: